Dua

21 Mart 2015 Cumartesi

Arka kapağı gökyüzüne açılan birer posta kutusu gibidir eller, biz dua ediyorken.
Yine haddim olmayarak size #1birdost notu ile geldim. Buralarda o kadar çok vakit geçiriyorum madem olduğunca hayırlı işler için de kullanalım. Evet sebe-i ziyaretim hayırlı bir iş için.
"...وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي 🌸 يَفْقَهُوا قَوْلِي"


Kendimi ifade edebilecek kadar cümle kurabiliyorum çok şükür. Lakin mevzu bahis dua olunca takılıp kalıyorum.Elbette Allah içimizden geçenleri bilir Ferda canini sıkma mi diyorsunuz? Elbette, ama bunu cümlelere dökmek belki kabulü kadar teselli verici değil mi? Yaraya sürülen güzel kokulu bir merhem gibi. Hal böyle olunca genelde duaları yazıyorum yani mektup gibi düşünün ve tövbe, evet dualar gibi tövbe de pek tabii kalpte bitiyor halis, gerçek bir pişmanlık. Bu konuda işe yine benim gibi cümlelerini toparlayamayanlar için pek makbule geçecek bir duadan haber vereyim size inşallah. Belki biliyorsunuzdur, muhakkak bilenleriniz vardır. Hz. Ali münacatı ve yahut Kumeyl duası olarakta geçiyor. İzlediyseniz bu isimle #AltinveBakir filminde de vardi. (İzlemediyseniz hemen izleyin.) Kuran'i, meali ve tefsiri genelde telefonumda bulunan namaz vakti app*indan okuyorum bu duayla karşılaşmamda yine bu programın içinde bulunan büyük cevşen sayesinde oldu orada sadece meali olsa bile ben mealini okumayı daha çok seviyorum galiba. Cevşendeki her şeyi çok seviyorum gerçi Veysel Karani Münacatı olsun Sekine olsun ama bunun yeri ayrı. Hepsine dilerseniz internetten kolayca ulaşabilirsiniz. Bir ara bakim derim. Selamlar benden.

"İlahi sen bana, sana yakışan şekilde muamele et...”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder