Ek-Villain

21 Ağustos 2015 Cuma




Nereden buluyorum böyle içinde hastalık olan filmleri bilmemi, kan çekiyor herhalde. 14' Hint yapımı EkVillain- dan söz ediyorum. Filmin türü sanırım aksiyon ama aslında hem bolca dram, hem de romantiklik barındırıyor. 
Konusuna gelirsek: Kötü Adam Guru (Sidharth Malhotra), Prahlad adlı bir politikacı için çalışan hayatın sillesini yemiş biridir. Geçmişinde yaşadıklarından dolayı sessiz, duygusuz ve acımasız biri olan Guru nun yolu birgün  Aisha ile kesişir. Aisha kanser fakat hayata sıkı sıkıya bağlı neşeli bir kızdır. Onun hayata olan bağı Gurunun kalbini kazanmasına neden olur. Evlenirler  ve Mumbai'ye taşınırlar. Hayatına yeni bir sayfa açmak için iş görüşmesine giden Guru yu kötü bir sürpriz beklemektedir. Oyunculuklar, senaryo ve tabi Müzikler gayet iyiydi. Sidharth Malhotra yı ben ilk defa izledim beğendim, Shraddha kapoor la pek yakışmışlar. Başka başka filmlerde görürüz inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder