Çocuk organizer planner şablon

24 Ocak 2018 Çarşamba

Aslında ufak bir hayır karşılıgında yapıyorum ya böyle şeyleri bu sefer dedim böyle olsun dileyen indirsin isteyen herkes faydalasın varsa bir duanız alırım. Şu sıralar bana yapabileceğiniz en güzel şey olur. Hayır demem.:) Neyse ne yapmışız peki:
Hepsi a4 formatta hazırlanmıs çıktı alabileceğiniz küçük hanımefendi ve
harbi delikanlılar için plannerler hazırladım (kızların ki niyeyse daha özenli
oldu kabul ediyorum:) organizer, günlük adına ne derseniz.

ufak eklemeler yapsamda daha kşiselleşebilir olması adına boşluklar bıraktım
bir tane örnek doldurdum, tabi nasıl dolduracağınız tamamen size kalmış
günlük notlar almak, görevleri yerine getirmek, anı yakalamak ve mutlu mutsuz
anıları hatırlamak için notluklar. Umuyorum faydasını gorursunız bir sayfaya arkalı
onlu 4 gün sığmış oluyor. Hergun doldurmakta elbetteki zorunlu değil dedim ya
nasıl dilerseniz. İçine birkaç tane de free olarak buldugum hava durumu ve duygu emojisi
ekledim sticker olarak kesip yapıştırırarak sayfaları guzelleştirebilsinler renklendirsinler
diye. Yine dergilerden oradan buradan kesip yapıştırabilir boyayıp karalayabilirler.
Olurda kullanırsanız bana fotograf atmayı unutmayın -bitutamani@gmail.com-
Selamlar benden @bitutmani/ferAy
not:İnstagramı dondurdugumdan bu gibi şeylerden haberdar olmak isterseniz
mail ile abone olmak için sayfanın sağındaki "abone ol" a tıklayabilirsiniz.
Aşagıda birkaç örnek var siz indir e tıklayıp açılan yandex diskten indirebilir yorum bırakabilirsiniz. Dosya sıkıstırılmış dosyadır rar zip telefonunuzda uygun app yoksa bilgisayarda açabilirsiniz.  

                         ÇocukPlannerİndirTIKTIK

***

***
                                 
                                                           **********

*********

********

.....

...***...


2 yorum:

  1. Teşekkürler ellerinize sağlık 😍

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Nerelerdesiniz siz ya hu. Instagramda artik yoksunuz galiba.

    YanıtlaSil